x

» התנ”ך של המותגים - מהדורת 2010
בחודש נובמבר 2010 הוציא ארגון Superbrands הישראלי לאור את מהדורת 2010 של ספר ה-Superbrands של ישראל הכולל הצצה אל הסודות השמורים של מותגי העל של ישראל.

הספר הושק בפורמט מהודר והוא כולל קייס סטאדי'ס שיווקיים של 53 מותגים מצטיינים בישראל, שזכו בתואר Superbrands, והוא מאפשר לקהילת השיווק המקומית להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.

בעמוד זה תוכלו לקרוא את הניתוחים השיווקיים של המותגים המופיעים בספר ה-Superbrands הישראלי.

לצפיה במותגים של שנת 2009 לחץ כאן.

AEG
אחלה
אמריקן אקספרס
עמינח
ארומה
אאודי
בנק הפועלים
בזק
שברולט
סינמה סיטי
כללית
דן
דומינוס פיצה
אל על
עלית
עמק
גד
הבימה
חלב תנובה
המשביר לצרכן
הייניקן
הום סנטר
ישראכרט
כתר
קוטג''
בנק לאומי
לוריאל פריז
מגנום
וולקסוואגן
מרצדס בנז
ניופאן
אורנג''/
פיראוס
ריי באן
רד בול
רולקס
יופלה שטוזים
שטראוס
גלידות שטראוס
סוגת
סופר פארם
טמבור
תנובה
יד מרדכי
YNET
זוגלובק
שמעון פרס
המוסד
האגיס
קלינקס
ניקול
לילי
סופרברנדס 2009
סופרברנדס 2011
סופרברנדס 2012
סופרברנדס 2013
הספרים של Superbrands

text A

text B