x

»האנשים שמאחורי המותגים

אנחנו במועדון Superbrands יודעים, שמאחורי כל מותג מצליח עומד מישהו שהפך אותו לכזה.
לכן, בכל מהדורה של ספר Superbrands שיוצאת לאור בעולם, אנחנו מציגים את
ה-Brand Guardians, או "האנשים שמאחורי המותגים".
גם במהדורה הישראלית אנחנו גאים להציג את המנהלים והמנהלות, שאחראים להצלחתם של מותגי העל של ישראל.
השמות, התפקידים, קורות החיים, ה'אני מאמין' ובעיקר - הפנים, של האנשים שיודעים כל כך טוב לשווק מותגים.

 

» בנק הפועלים

ציון קינן

ציון קינן מנכ"ל בנק הפועלים

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, התבלט בשנה החולפת כמנהל יוצא דופן, אשר הוביל שיח חדש ויצירתי בעולם הבנקאות. בשנה לא פשוטה במגזר הפיננסי, הצליח קינן למצב את בנק הפועלים כבנק הרווחי בישראל, בהציגו תוצאות כספיות מצוינות לשנת 2011. בשנה זו חזר בנק הפועלים להוביל את המערכת הבנקאית הישראלית על אף חוסר היציבות בשוק הפיננסי העולמי, לצד השיפור בהלימות ההון. בהנהגתו של קינן, מיקד השנה בנק הפועלים את פעילותו העסקית במגזר העסקים הקטנים תחת התוכנית "פועלים לצמיחה" והגדיל את האשראי עבורם, חרף מצוקת האשראי במשק. בנוסף, הנהיג השנה מערכת יחסים פורצת דרך של שיח חדש אל מול לקוחות הבנק, הן הפרטיים והן העסקיים, בהקמת מועדון הלקוחות cash back ובפיתוח מודל עידוד צמיחה והתנהלות פיננסית נבונה במשפחה.
 

» לאומי

רקפת רוסק עמינח

רקפת רוסק עמינח מנכ"ל קבוצת לאומי

רקפת רוסק עמינח מכהנת כמנכ"ל קבוצת לאומי החל מאמצע שנת 2012, ובכך סוגרת מעגל שהחל בשנת 1992 כאשר החלה לשמש כעוזרת האישית של המשנה למנכ"ל דאז, גליה מאור. רוסק עמינח, בעלת תואר ראשון במשפטים ובחשבונאות וכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים, כיהנה בעבר בתפקיד מנכ"ל משרד רואי החשבון סומך-חייקין. עם חזרתה ללאומי, בשנת 2004, כיהנה בו כראש החטיבה העסקית ואחר כך גם כמשנה בכיר למנכ"ל. המדיניות שהפגינה בשמשה בתפקידים אלה תרמה רבות להישגי לאומי, להפיכת תיק האשראי של הבנק לסולידי, ולאופן בו צלחה קבוצת לאומי את משברי סוף העשור האחרון.
 

» רמי לוי - שיווק השקמה

רמי לוי

רמי לוי מנכ"ל ובעלים

רמי לוי, בן 56, הוא דור שלישי בירושלים וחבר מועצת העיר ירושלים משנת 2004, ומשמש כיו"ר הקואליציה העירונית במועצה. בנוסף, לוי חבר בדירקטוריון מט"י ירושלים לטיפוח יזמות. את פעילותו העסקית החל בשנת 1976, לאחר שלוש שנות שירות צבאי בחיל השריון, בחנות קטנה בשוק מחנה יהודה. כיום, הוא המנהל והבעלים של 25 חנויות "שיווק השקמה", ומעסיק כ-4,000 עובדים. במאי 2007 הנפיק את חברת רמי לוי שיווק השקמה בבורסה, בדצמבר 2011 הקים את 'רמי לוי תקשורת'. רמי מנהיג מסורת ארוכת שנים של תרומה לנזקקים, הן בתרומה כספית והן בחלוקת תווי קנייה לרכישה בסניפים ובתמיכה בעמותות, משום שהוא רואה את היכולת לעזור לזולת כזכות מאוד גדולה שנפלה בחלקו.
 

» ישראכרט, אמריקן אקספרס

דב קוטלר

דב קוטלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט

דב קוטלר מכהן מראשית שנת 2009 כמנכ"ל קבוצת ישראכרט, הכוללת את החברות: יורופיי, אמינית, ואמריקן אקספרס. קוטלר הוא בעל תואר B.A. בכלכלה וחטיבה ביחסים בינ"ל מאונברסיטת תל אביב, MBA במנהל עסקים במגמת מימון מאוניברסיטת תל אביב ו-AMP מסלול מנהלים מאוניברסיטת הארוורד. החל את דרכו ב-1977 בבנק לאומי ושימש במגוון תפקידים, לאחר מכן שימש כמנכ"ל כ.א.ל, מנכ"ל בנק איגוד, ומנכ"ל בית ההשקעות פריזמה. מנהל את ישראכרט לאור החזון של מצויינות ומובילות ועל פי אמות מידה גבוהות של אתיקה. לתפיסתו, השירות ללקוח הוא ערך עליון. מאמין במחויבותה של ישראכרט לתרומה לקהילה, ומעודד פעילויות והתנדבות עובדים.

אירית בטאט

אירית בטאט סמנכ"ל שיווק אמריקן אקספרס

אירית, ממקימי חברת אמריקן אקספרס ישראל, ביססה את המותג אמריקן אקספרס, המותג הפיננסי היוקרתי בעולם, על פי התפיסה הגלובלית של המותג הדוגלת במצוינות בשירות, איכות, אמינות ויוקרה. מאז הקמת החברה בשנת 1995, עוסקת בטאט בתכנון אסטרטגי שיווקי, פיתוח מאפייני מערך השירות, גיבוש הזהות המותגית, הטמעת החזון הבינלאומי והעמקת החדרת המותג לשוק המקומי. אמריקן אקספרס העולמית העניקה לבטאט אות הוקרה על פועלה בתחום מצוינות השירות ללקוחות פרימיום. כיום, במסגרת תפקידה, אחראית בטאט על איתור וגיוס פלחי אוכלוסיה רלוונטיים ומועדוני לקוחות, יצירת שיתופי פעולה, הגברת נאמנות לקוחות, מכירות ותקשורת שיווקית מעל ומתחת לקו.
 

» אל על

עמיקם כהן

עמיקם כהן יו"ר הדירקטוריון

עמיקם כהן מילא בשנים האחרונות מגוון תפקידים בכירים במשק הישראלי. כהן הקים את חברת פרטנר תקשורת (זכיינית orange ישראל) וניהל אותה במשך עשר שנים, לפני כן כיהן כמנכ"ל עלית תעשיות בע"מ, מנכ"ל קבוצת שטראוס ובתפקידים בכירים בתדירן מוצרי צריכה. כהן הינו בעל תואר ראשון (BSc) בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. החל מ-2008 מכהן כהן כמנכ"ל ושותף מייסד בחברת Hutchison Water לניהול מיזמי מים והתפלה בארץ ובעולם.

אליעזר שקדי

אליעזר שקדי מנכ"ל

אליעזר שקדי משמש בתפקיד מנכ"ל אל על מתחילת שנת 2010. במשך 33 שנים שירת שקדי בתפקידי קצונה בחיל האוויר, כשתפקידו האחרון, אותו מילא במשך ארבע שנים, היה מפקד חיל האוויר בדרגת אלוף. בין תפקידיו הצבאיים: ראש מטה חיל האוויר, ראש להק אוויר, מפקד בסיס רמת דוד, ראש מחלקת מבצעים, מפקד טייסת ועוד. שקדי הוא בעל תואר BSc במתמטיקה ומדעי המחשב (בהצטיינות) מאוניברסיטת בן גוריון ו-MA בניהול מערכות (בהצטיינות) מאוניברסיטת NPS - מונטריי, בקליפורניה.

דוד מימון

דוד מימון סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים

דוד מימון הצטרף לאל על ביוני 2005 כסמנכ"ל מכירות ושירות והוביל את מהפכת השירות באל על. בשנת 2010 מונה לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים. במסגרת תפקידו מוביל מימון את המדיניות המסחרית והשיווקית של אל על. בין היתר אחראי על ניהול 35 יעדי החברה, מערך התמחור, הקשרים התעופתיים, השיווק ומועדון הנוסע המתמיד. במסגרת זו, יזם והוציא לפועל את מחלקת תיירים פלוס החדשה. כיהן בעבר כמנכ"ל האגודה למען החייל ובתפקידים בכירים בצה"ל ובמגזר הפרטי.

עינת ינאי

עינת ינאי ראש אגף שיווק באל על

במסגרת תפקידה מובילה עינת את אסטרטגיית השיווק והפרסום של החברה בארץ ובעולם. בנוסף, אחראית על מועדון הנוסע המתמיד ואתר האינטרנט של אל על. ינאי מתמודדת מול אתגרים רבים ומגוונים הנגזרים מן המציאות הקיימת בעולם התעופה תוך הנהגת מדיניות שיווקית אחראית ושקולה, שתצעיד את החברה חזרה אל עבר ערוצי הרווחיות. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מחלקת שיווק לקוחות ומבצעים בחברת yes. בוגרת תואר שני במנהל עסקים – התמחות בשיווק (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר אילן.
 

» בזק

רן גוראון

רן גוראון משנה למנכ“ל

בשש השנים האחרונות, רן הוביל את ה-Turn around שעשה המותג בזק ואת גיבוש האסטרטגיה והזהות התאגידית החדשה של המותג. כחלק מהאסטרטגיה, החברה הניפה את דגל החדשנות בשוק באמצעות מהלכים מהפכניים בעולם האינטרנט, כדוגמת השקת רשת ה-NGN ומעבר לקצבי אינטרנט אולטרה מהירים, והשקת שירות Bezeq Free WiFi - אינטרנט אלחוטי ציבורי חברתי. אסטרטגיית המובילות והחדשנות ארוכת הטווח של בזק יצרה שינוי בהרגלי הגלישה בישראל, הגדילה את הערך ללקוחות החברה והביאה את בזק לשיאים עסקיים ותדמיתיים. רן הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, ו-MBA במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית. בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל שיווק ב-013 ברק וכמנהל שיווק עסקי בסלקום.
 

» Cal

ישראל דוד

ישראל דוד מנכ"ל

ישראל דוד מכהן בתפקידו מאפריל 2010. דוד, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מטעם אונ' בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים מאונ' בר אילן, החל את הקריירה כמנהל אשראים בבנק לאומי ומילא תפקידי ניהול בכירים בארץ ובחו"ל. ב-2002 הצטרף לקבוצת דיסקונט, ובתפקידו האחרון כיהן כראש החטיבה הקמעונאית, כמשנה למנכ"ל הבנק וכיו"ר בנק דיסקונט למשכנתאות. באחרונה, קבע דוד אסטרטגיה רב שנתית חדשה ל-Cal, שעיקרה להיות חברת אמצעי התשלום והאשראי החוץ בנקאי המועדפת על הצרכן ועל בתי העסק. לצד הפעילות העסקית, Cal משקיעה בפיתוח עובדים ומנהלים ופועלת למען הקהילה על ידי הקצאת משאבים אנושיים וכספיים.

אבי צימרמן

אבי צימרמן סמנכ"ל שיווק

אבי צימרמן מכהן בתפקידו מאמצע 2010. לאורך הקריירה, כיהן צימרמן במספר תפקידי ניהול בכירים ובהם סמנכ"ל השיווק של חברת הביטוח הראל, וסמנכ"ל השיווק של לאומי קארד. אגף השיווק ב-Cal, תחת ניהולו, פועל להרחבת פלטפורמת כרטיסי האשראי ש-Cal מציעה לצד הגדלת תיק האשראי של החברה. לאחרונה, הוביל צימרמן מספר מהלכים בולטים כמו: השקת CalFix - כרטיס אשראי המעניק החזר כספי על ההוצאות השוטפות, השקת דיינרס בפלטפורמת המועדונים, פיתוח החממה הרעיונית Cal Idea הכוללת שיתוף צרכנים, והשקת נציגויות שרות ומכירה ברחבי הארץ תחת השם Cal Store.
 

» שירותי בריאות כללית

אלי דפס

אלי דפס מנכ“ל

דפס, בוגר תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן ובוגר המכללה לביטחון לאומי, מכהן כמנכ"ל כללית משנת 2007. בתפקידיו הקודמים בכללית כיהן כמנהל מחוז ירושלים וכסמנכ"ל וראש חטיבת הקהילה. דפס השתחרר מצה"ל בדרגת אל"מ בשנת 1996, ותפקידו האחרון היה ראש מחלקת תכנון בחיל אוויר. עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל כללית, הציב דפס את איכות הרפואה והשירות בכללית בראש סדר הפעילות הארגוני, וחתר לפיתוח שירותים חדשניים ללקוחות ובכללם הרפואה המקוונת, תוך הקצאת משאבים בין היתר לצמצום פערים באיכות הרפואית בין מרכז לפריפריה, ושינוי תפישות ותהליכי עבודה. דפס מקדם בארגון גם עשייה התנדבותית ענפה למען הקהילה.
 

» yes

רון אילון

רון אילון מנכ"ל

רון אילון משמש כמנכ"ל yes מאז 2006. בתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של בזק. בתחילת 2012 השיקה החברה את ערוץ yesOh - ערוץ הסדרות הטובות, המוערכות והאיכותיות ביותר בעולם. בערוץ משודרות כל הבכורות והלהיטים של HBO, יחד עם סדרות מובחרות נוספות של ערוצי הפרימיום המובילים. אילון רואה שלושה גורמים מרכזיים בהצלחתה של החברה: השירות, התוכן והטכנולוגיה/חדשנות, הנובעים מהסתכלות כוללת על הלקוח, צרכיו ורצונותיו בשילוב על הסתכלות קדימה, שנועדה להעניק ללקוחות את חוויית הצפייה הטובה ביותר. אילון הוא בעל MBA במימון וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.

גלי ניר

גלי ניר סמנכ"ל שיווק

גלי ניר נכנסה לתפקיד בתחילת 2010 ומאז היא אחראית על מיצוב המותג yes ועל ניהול כלל ההיבטים השיווקיים של החברה, הן כלפי חוץ והן כלפי פנים. בשנת 2012 הובילה ניר את מהלך ההשקה של ערוץ yesOh באמצעות שני קמפיינים תקשורתיים יוצאי דופן בכיכובם של שחקנים בינלאומיים מהשורה הראשונה – סטיב בושמי ("אימפריית הפשע") וג'יימס גנדולפיני (טוני סופרנו, "הסופרנוס"). כמו כן, מובילה ניר את מהלך yes Surprise, מהלך ייחודי ורחב היקף המציע ללקוחות yes מגוון הטבות ומתנות. ניר היא בעלת MBA מאוניברסיטת ת"א, ובתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"לית השיווק של חברת מטרנה במשך 6 שנים.
 

» AEG

משה ממרוד

משה ממרוד בעלים, יו"ר ומנכ"ל קבוצת קריסטל

משה ממרוד הוא מבכירי ענף החשמל בישראל. מכהן כמנכ"ל קריסטל משנת 1992, וכדירקטור בשורה של חברות. בשנת 2005 רכש את מרבית מניות קריסטל מחברת Brandt והפך לבעלי החברה. בסוף שנת 2006 רכש את החברות אמקור ואלקטרו ויסטה (AEG). בסוף שנת 2009 רכש את חברת המזגנים של תדיראן Carrier האמריקאית. קבוצת קריסטל מחזיקה כיום במגוון גדול של מותגים מובילים: קריסטל, אמקור, תדיראן, AEG, AMANA, BLOMBERG, DE DIETRICH ו-VIKING. משה מאמין גדול בתעשייה הישראלית, וגאוותו הגדולה היא מפעל מקררי אמקור שבבעלותו, הפועל בעפולה מזה 27 שנים. בין השנים 1988-1991, שימש ממרוד כיו"ר מחוז הנגב של איגוד המסחר הארצי.
 

» נגב

אבי מוטולה

אבי מוטולה מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות

אבי מוטולה, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, כיום מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות, ניהל את קבוצת נגב מאז שנת 2007. בעברו, ניהל אבי מספר חברות, ובתפקידו כמנכ"ל נגב, הוביל אותה מחברה בינונית ומקומית לקבוצה גדולה ובינלאומית. מאז 2007 נגב מפגינה תוצאות שיא וזוכה בפרסי שיווק וניהול, אולם עיקר גאוותו של מוטולה היא על כח האדם המקצועי של החברה. מוטולה מאמין כי העולם משתנה בקצב מהיר וחברה השואפת להצליח חייבת להקדים ולהבחין בתמורות, לזהות מגמות ולהיות גמישה ובעלת יכולת התאמה מהירה למצבים חדשים. לדעתו, בעידן שבו טווחי הזמן מתקצרים, קשה לדבר במושגי “חזון“ משום שהוא עלול להתגלות בתוך שנה כמיושן.
 

» ה.שטרן

ישראל קורט

ישראל קורט מנכ"ל ה.שטרן ישראל

ישראל קורט מכהן כמנכ"ל ה.שטרן משנת 1996. בתפקידו הקודם, כיהן קורט כמנהל מחלקת תקציבים וחשבונאות בבנק הפועלים וכסגן מנהל של הבנק בחוף המערבי בארצות הברית. ישראל קורט בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים, ובנוסף גם בוגר לימודי אקטואריה ובעל רישיון לעסוק בראיית חשבון. קורט מאמין כי "הפחד הינו היועץ הכי גרוע. עם תכנון נכון ויכולת ניהול וביצוע אפשר להגיע להישגים".
 

» אלקטרה מוצרי צריכה

יקי (יעקב) ודמני

יקי (יעקב) ודמני מנכ"ל

יקי משמש כמנכ“ל מתחילת 2007. בשנים שקדמו להגעתו לאלקטרה מילא תפקידי ניהול בכירים במשק, ביניהם מנכ“ל אייס, מנכ“ל טמפו וסמנכ“ל מכירות של עלית. תחת שרביטו הפכה אלקטרה לחברה ציבורית מובילה בתחום מוצרי החשמל בישראל, בין היתר באמצעות כניסה עם “אלקטרה בר“ לתחום מטהרי המים הביתיים, רכישת הרשתות “אייס“ ו“אוטו דיפו“, קבלת הזיכיון לשיווק המותג “ווירפול“ ועוד. תפיסתו את השירות ללקוח כערך עליון הביאה את אלקטרה להשקעת משאבים רבים בשדרוג מערך השירות הטכני. במקביל, הוביל יקי את אלקטרה להיות בין המובילות ברשימת “החברות שהכי טוב לעבוד בהן“ וקידם פעילות ענפה של תרומה לקהילה.

יגיל וויט

יגיל וויט סמנכ"ל ומנהל חטיבת מיזוג אוויר

יגיל, בעל MBA במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית (התמחות בשיווק), הצטרף לאלקטרה ב-2007 לאחר ששימש בתפקידים שונים בחברת ש.שסטוביץ וביניהם מנכ“ל חטיבת ג‘ילט, מנכ“ל חטיבת קולגייט-פלמוליב ומנכ“ל חטיבת המזון. באלקטרה, הוביל יגיל את תהליך המיתוג מחדש תחת הקונספט “המזגן של ישראל“ תוך התמקדות בערכי הליבה של ישראליות, חדשנות ומובילות. בתקופתו הרחיבה אלקטרה את מגוון מזגני האינוורטר, השיקה את סדרת המזגנים המעוצבת Art, ופיתחה את המיני מרכזי עם מערכת סינון האוויר האקטיבית - אלקטרה Air+.

אייל קרמר

אייל קרמר סמנכ"ל ומנהל חטיבת השירות

אייל משמש כמנהל חטיבת השירות של אלקטרה משנת 2007. אייל בעל תואר BA בכלכלה ומנהל עסקים (התמחות בחשבונאות). בשנים שקדמו להגעתו לאלקטרה מילא אייל מגוון תפקידי ניהול בחברות שונות, ביניהן סמנכ“ל תחום שיפור ביצועים עסקיים בפרונט ליין, מנהל שירות ושמור לקוחות ב-yes ומנהל מחלקת מכירות וחידושים ב-AIG. אייל הצעיד את מערך השירות של החברה לסטנדרטים של מצויינות לאור ההבנה שלשירות מעולה יש השפעה ישירה על החלטת הקנייה של הצרכן. בתקופתו זכה מערך השירות של החברה במגוון פרסי מצוינות בשירות מטעם המרכז הישראלי לניהול, סקר המבחן של המדינה והפך להיות אחד מנכסי החברה.
 

» טמבור

מיכאל דיין

מיכאל דיין מנכ"ל קבוצת טמבור

מיכאל דיין מכהן כמנכ"ל טמבור בארבע וחצי השנים האחרונות במהלכן הוביל את החברה להתחדשות, כניסה לעולמות תוכן חדשים וצמיחה בהכנסות וברווחיות. בארבע השנים שלפני כן, שימש מיכאל כמנכ"ל צח שרפון ומנהל החברות הבנות של טמבור ולפני כן כיהן כמנכ"ל התכוף, מנכ"ל ארגו, וסמנכ"ל תפעול עולמי בנור מקרופרינטרס. מיכאל הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מהטכניון, תואר שני בהנדסת מערכות מ-UCLAותואר שני נוסף במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. מיכאל הינו תא"ל במיל. ובתפקידו האחרון בצה"ל כיהן בתפקיד קצין חימוש ראשי.

איתן ויצמן

איתן ויצמן סמנכ"ל שיווק

איתן ויצמן מוביל את התחדשות המותג טמבור בשש השנים האחרונות. שיאו של התהליך (עליו גם זכתה טמבור בפרס האפ"י) נרשם בפתיחת מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל - בית טמבור, המהווה במה להצגת עולם הצבע וחומרי הגמר לבנייה, לצד החזרת רעיון המותג המיתולוגי "תראו מה שצבע יכול לעשות", ורענון הלוגו והשפה העיצובית. בחודש יוני 2011 זכה איתן בתואר "איש השיווק של החודש" מטעם איגוד השיווק הישראלי על חלקו בהתחדשות השיווקית של המותג, ועל תרומתו לצמיחת והתפתחות החברה לכיוונים עסקיים חדשים. איתן הגיע לטמבור מחברת סלקום בה שימש במגוון תפקידים וביניהם מנהל מחלקת השיווק הפרטי, מנהל השיווק העסקי ומוביל צוות הקמת ה- .GSM
 

» יעקב יעקבי ובניו בע"מ

יעקב יעקבי

יעקב יעקבי בעלים ויו"ר החברה

יעקב, יליד בולגריה, עלה לישראל בשנת 1944. במלחמת השחרור שירת בגבעתי ונפצע בקרב על לטרון. ב-1954 ייסד יעקב את החברה, שפועלת תחת שורת המיצוב "יעקבי - כל מוצר בול". החברה המשפחתית מנוהלת על ידי יעקב ושני בניו, חיים ודרור. חיים יעקבי הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ודרור יעקבי הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ובלימודי עבודה מאוניברסיטת תל אביב. תחת הנהגתו של יעקב יעקבי הושקו בישראל מוצרים רבים, שהיוו פריצת דרך בהרגלי הצרכן הישראלי הן בתחום הצבעים והן בתחום חומרי ניקוי ותחזוקה. כיום, מייבאת החברה למעלה מ-1,200 מוצרים שונים, ומייצגת בישראל 47 חברות מהמובילות בעולם. כחלק מהתפיסה הניהולית של יעקבי, "כל מוצר בול" אינה סיסמה אלא מדגישה את המחויבות העמוקה של החברה לצרכן הישראלי ושמירה על איכות ללא פשרות.
 

» יטבתה

עירית הררי

עירית הררי מנהלת התקשורת השיווקית

עירית עובדת במחלקת השיווק של יטבתה כבר 23 שנה, מאז 1989. במשך השנים, מילאה עירית מגוון תפקידים בתוך מחלקת השיווק, הקשורים בעיקר בתקשורת השיווקית ועיצוב ופיתוח אריזות. עירית אחראית על יצירת השפה התקשורתית של המותג, פיתוחה ושמירה עליה לאורך זמן. בעלת תואר ראשון במנהל כללי וחינוכי מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת "ויטל" (היום: שנקר) במגמת עיצוב גרפי.
 

» סוגת

ג‘יל גמון

ג‘יל גמון מנכ“ל

ג'יל גמון מונה בשנת 2012 לתפקיד מנכ"ל סוגת, לאחר שמילא תפקידי ניהול שונים בחברה ב-16 השנים האחרונות. ג'יל, בן 43, מחזיק בתואר שלישי בכלכלה מאוניברסיטת Pantheon Sorbonne Paris מצרפת. ג'יל עלה לישראל מצרפת בשנת 1996 ומאותה שנה החל לעבוד בסוגת במגוון תפקידים: מנהל רכש, סמנכ"ל שיווק ומכירות ומשנה למנכ"ל בתחום הסחר, לפני שמונה למנכ"ל.
 

» ynet

אבי בן טל

אבי בן טל מנכ"ל

אבי בן טל הגיע ל-ynet לפני למעלה מ-5 שנים, ומאז הוא מיישם אסטרטגיה ארוכת טווח, שמיועדת לחזק את המותג, לשפר את נקודות החולשה של האתר ולפרוס את פעילותיו לאפיקים נוספים. כחלק מהמהלכים שביצע, הפך ynet לאתר הבית של HOT ושם דגש רב על פעילות הווידיאו שלו. כן נרכשו אתר המשחקים "נט גיימס", אתרי לוחות הדרושים "אולג'ובס" ו"המקצוענים", ואחזקות בפעילות האתר החרדי "כיכר השבת". בימים אלו מפתח ynet זרועות סחר אלקטרוני בתחומים רבים. האני מאמין הניהולי של בן טל הוא לשלוט בפרטים הקטנים, תוך כדי האצלת סמכויות; לקבל החלטות מהירות; לעבוד קשה ופחות לדבר; ולהקפיד על אמינות - אי אמירת האמת הוא קו שאסור לחצות.
 

» AHAVA

מחלקת השיווק

צוות השיווק של AHAVA מימין לשמאל: ענת דה קלו – מעצבת גרפית, קרן ספיר – ראש תחום פיתוח מוצרים, שרון פסקרו-ברקת – תקשורת שיווקית, חלי פומרנץ-גרבר – מנהלת מסחור חזותי, רוית קלוד – סמנכ"לית שיווק, אוהד ברגר – ראש תחום תקשורת שיווקית, מיכל אזולאי-הרטום – מעצבת גרפית, עינת ברובין – מנהלת קד"מ, עירין חבקין – מנהלת פיתוח מוצרים, ענת ספנייר – מנהלת פיתוח מוצרים. מחלקת השיווק של AHAVA בישראל היא גם מטה השיווק הבינלאומי של המותג, וככזה היא מובילה את האסטרטגיה השיווקית הגלובלית של המותג בעולם. לכל אחד בצוות יש השפעה אמיתית על הצלחת המותג בעולם – דבר המייצר גאוות יחידה ואחריות אישית להצלחה.
 

» zap

ניר למפרט

ניר למפרט מנכ"ל zap group

ניר למפרט משמש כמנכ"ל zap group (בשמה הקודם – קבוצת דפי זהב) מסוף 2005. קודם לכן, היה מנכ"ל ערוץ 10 ומשנה למנכ"ל yes. במהלך שירותו הצבאי שירת במגוון תפקידים ביחידת המודיעין 8200, וכיום הוא משמש כיו"ר עמותת בוגרי היחידה. תחת ניהולו עברה חברת דפי זהב שינוי, מחברה המבוססת על מדריכים מודפסים, לחברה דיגיטאלית המסייעת לצרכן הישראלי בהחלטות צרכניות, ומספקת מגוון מוצרי פרסום ושיווק דיגיטאלי לעסקים קטנים ובינוניים.

איתן זינגר

איתן זינגר מנכ"ל חטיבה עסקית ב-zap group

איתן זינגר מוביל את zap השוואת מחירים ב-5 השנים האחרונות בתהליך, שהחל בבניית מותג דיגיטלי צרכני חדשני וחכם, והסתיים בהכתרתו כמותג-על. בתקופת כהונתו צמח zap בשיעורים חדים בהכנסות, ברווחיות ובכמות המבקרים. איתן מכהן בנוסף כמנכ"ל חטיבה ב-zap group וכחבר הנהלת איגוד השיווק. זינגר, רואה חשבון, משפטן ומוסמך במנהל עסקים, הוא בעל ניסיון של 17 שנים בתפקידי ניהול והיה בעברו מנכ"ל דיונון, מנכ"ל סוכנות הפרסום פובליסיס וכיהן בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת כלל ובחברות ציבוריות. זינגר מרצה בקורסים במנהל עסקים באוניברסיטת ת"א ובמספר מכללות.
 

» אחלה

מחלקת שיווק

צוות השיווק של אחלה (מימין לשמאל): אלון מירון – עוזר שיווק אחלה, דורי פרום - מנהלת תחום אחלה, אלי איצקין – מנכ"ל שטראוס מזון טרי, שירי ברמן - מנהלת תחום אחלה, רנית דויטש – מזכירת שטראוס מזון טרי, אלעד רביד – מנהל שיווק שטראוס מזון טרי. לא בתמונה: נעה רז – עוזרת שיווק אחלה, ורד חליפה – מנהלת מותג מזון טרי.
 

» הולנדיה

יצחק ברססט

יצחק ברססט נשיא

יצחק ברססט, בן 82, ייסד את הולנדיה וכיום הוא משמש כנשיא החברה ולוקח חלק פעיל בפעילות המחקר והפיתוח, בניהול תהליכי שיפור מתמשכים ובבקרת איכות על מתקני הייצור. יצחק דוגל במצוינות ובדוגמא אישית והוא מהווה מודל לחיקוי לכלל עובדי החברה.

אבי ברססט

אבי ברססט מנכ"ל

אבי מיישם חזון ואסטרטגיה בחברה ב-20 השנים האחרונות ומוביל אותה לצמיחה בארץ ובחו"ל. אבי הוא אחד מהמומחים הבינלאומיים בעיצוב ותכנון מערכות שינה, והוא מקפיד לבדוק בביתו כל מוצר של הולנדיה לפני השקתו. הוא גם זכה במגוון פרסים עבור חדשנות והתאמה בתחום מערכות השינה.

רינה בן חמו

רינה בן חמו סמנכ"ל כספים

רינה, רו"ח בהכשרתה, עובדת בהולנדיה מיום היווסדה. במשך השנים ליוותה את החברה בהחלטותיה החשובות בנושאי כספים, בניהול ההשקעות ובניהול האסטרטגיה הפיננסית של הולנדיה. רינה היא בתו של יצחק ברססט.

רואי שדלצקי

רואי שדלצקי סמנכ"ל מכירות

רואי מכהן כסמנכ"ל מכירות הולנדיה בישראל, ועובד בחברה מזה כ-9 שנים. בוגר אוניברסיטת צ'רלסטון בדרום קרולינה. רואי אחראי על כל סניפי הולנדיה ברחבי הארץ, הן בפן המכירתי והן בפן השיווקי, כולל איתור הזדמנויות עסקיות. בעבר, רואי היה שחקן כדורסל מקצועי.

גיא זכריה

גיא זכריה סמנכ"ל השקעות

גיא מוביל את הולנדיה בגיבוש ויישום תהליכים ארגוניים התורמים לצמיחת החברה, קידום תשתיות ומערכות מידע ושיפור מתמיד בניהול שרשרת האספקה. גיא הוא בוגר תואר ראשון בניהול ואסטרטגיה מאוניברסיטת בר אילן. בעברו הצבאי בחיל האוויר – ניהל גיא את מגדל הפיקוח בבסיס חצור.

עמית ישראל

עמית ישראל מעצב בכיר

עמית מנהל את כל האספקטים הקשורים בעיצוב מוצרי הולנדיה, החנויות והתצוגות, תוך שילוב המגמות האחרונות בעיצוב הבית והמוצר ביחד עם חידושי הטכנולוגיה במערכות השינה של הולנדיה. עמית מבקר באופן קבוע בתערוכות העיצוב החשובות בעולם להתעדכן בטרנדים החדשים. עמית הוא בוגר שנקר במגמת עיצוב תעשייתי.
 

» המשביר לצרכן

אסף בן-דב

אסף בן-דב מנכ"ל

אסף מכהן כמנכ"ל המשביר לצרכן במשך 6 השנים האחרונות. אסף בעל ניסיון עשיר בתחום הקמעונאות ותחת שרביטו הושלם המהפך, שעבר המותג מהמשביר לצרכן למשביר החדש לצרכן וביסוס המשביר לצרכן כרשת כל-בו, הגדולה והמובילה בישראל. בתקופת כהונתו של אסף הרשת הכפילה את מחזור המכירות שלה. אסף דוגל בהנגשת המותגים המובילים לכל בית בישראל באמצעות פריסה רחבה, מגוון עשיר של מותגים והצעת מוצרים במחירים אטרקטיביים, תוך השקעה מתמדת בפיתוח עסקי של הרשת בראייה עתידית.

טל היישטיין

טל היישטיין סמנכ"ל שיווק

טל מכהנת כסמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן מתחילת שנת 2012. במסגרת תפקידה טל אמונה על התוויית והטמעת האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית, תוך פיתוח רעיונות לצמיחת הרשת. עם כניסתה לתפקיד, טל הובילה שפה תקשורתית חדשה תחת המסר "כל המותגים המובילים במקום אחד" וצירוף של הפרזנטורית עדי אשכנזי, שהקמפיינים בכיכובה מהווים חלק חשוב בתהליך בניית תדמית המותג וחשיפתו לקהלים חדשים. לטל ניסיון עשיר בהבנת צרכי שוק ובניית מותגים. בתפקידה הקודם כיהנה בתפקיד Marketing Director של חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל. טל בעלת תואר MBA במסלול Executive מהמרכז הבינתחומי הרצליה.
 

» שטראוס

מיכל איתן

מיכל איתן מנהלת שיווק מחלבות שטראוס

מיכל הצטרפה לשטראוס לפני כתשע שנים ובמהלכן ניהלה את תחום אחלה והייתה מנהלת השיווק של שטראוס מזון טרי. מזה כשנה וחצי מכהנת מיכל כמנהלת השיווק של מחלבות שטראוס ובמהלכן הובילה מספר מהלכים שיווקיים בחברה ובכללם השקת גבינות שטראוס "להרגיש את המרקם", השקת דנכול בישראל והשקת דנונה.
 

» אתר יד2

יבין גיל-מור

יבין גיל-מור מנכ"ל

יבין גיל-מור (42), בוגר תואר שני במנהל עסקים, מונה למנכ"ל אתר יד2 לפני כשנתיים והצעיד את האתר קדימה תוך מיקוד בפיתוח החדשנות והיצירתיות של האתר. כאחד ממקימי אתר MSN ישראל, אחראי על הפיתוח העסקי והחדשנות בבזק ויוזם 144b באינטרנט, מיקד גיל-מור את פעילות יד2 להתפתחות ממסגרת ה"פלטפורמה המתווכת" למוצרי יד שנייה, והפך את יד2 מאתר הלוחות הגדול בישראל, לבנצ'מרק שעל פיו נמדדת כדאיות קנייה כמעט בכל בית בישראל.

רועי שגב

רועי שגב סמנכ"ל פיתוח עסקי

רועי שגב (42), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות, אחראי לחדשנות העסקית הרבה שמלווה את האתר בשנים האחרונות. תחום הפיתוח העסקי מהווה חוד חנית בהתנהלות של אתר יד2. החדשנות התמידית בתחום, שעד לפני שנים לא מעטות היה מאוד סטטי, אינפורמטיבי, וחסר דינמיות ואינטראקטיביות, רשומה על שמו של שגב. זאת, כחלק משדרה ניהולית מצוינת, מאצילה סמכויות ומשרת מוטיבציה, שעומדת בבסיס פעילותו של אתר יד 2.

גל עופרים

גל עופרים סמנכ"ל שיווק ופרסום

גל עופרים (28), בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול, הייתה שותפה לדרך וצמיחת המותג מתחילת דרכו, התקדמה בחברה במהלך השנים האחרונות וכיום מכהנת כסמנכ"ל השיווק והפרסום של אתר יד2. כמי שליוותה את התפתחות המותג לכל אורך הדרך והפיכתו למונח מוכר בכל בית בישראל, עופרים הייתה שותפה לחזון האתר לשילוב של ערכים חברתיים וצרכנות נבונה, ומענה מדויק על צורכי הלקוח תוך חדשנות והובלה בתחום האינטרנט הישראלי.

מיכאל אורן

מיכאל אורן סמנכ"ל מכירות

מיכאל אורן (36) מכהן כסמנכ"ל המכירות של אתר יד2. לאורן רקע נרחב בשדה העסקי. בעברו עמד בראש חברות נדל"ן ופרסום, כמנכ"ל. שילוב זה התברר כנכס יקר ערך לאתר יד2 בעיקר בכל הנוגע לראיה ולהבנה עסקית. הבנה בעולמות השיווק והפרסום בעידן הניו מדיה, ביחד עם יכולותיו השיווקיות וראייתו האסטרטגית, הצעידו את תחום המכירות באתר קדימה. ניתן לראות זאת היטב בתוצאות העסקיות בצד ההכנסות של האתר.
 

» מחלבות גד

עזרא כהן

עזרא כהן יו"ר ובעלים

עזרא כהן הקים את מחלבות גד בשנת 1980 ביחד עם אביו, דוד. כנין, נכד ובן למשפחת עושי גבינות, עזרא ירש יחד עם אהבה גדולה למקצוע גם סודות, שעברו במשפחה 4 דורות. בתחילת הדרך, עזרא ייצר גבינה בולגרית וגבינות מלוחות נוספות אולם בשנות ה-90, אחרי ביקור במחלבה באיטליה, החל עזרא לייצר בישראל את גבינת המוצרלה, שהפכה להיות ראשונה בליין של גבינות איטלקיות, שמככבות מאז במטבח הישראלי. כיום, מחלבות גד הינה מחלבה חדשנית ומודרנית, המשלבת מסורת ומומחיות, ונחשבת לרביעית בגודלה בארץ.

גיל שגב

גיל שגב סמנכ"ל שיווק ומכירות

גיל שגב מכהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות במחלבות גד מזה כארבע שנים, לאחר שצבר ניסיון רב בעולמות המכירות, הסחר והשיווק. את מרבית הקריירה המקצועית שלו עשה גיל במחלבות גד, שם התקדם במהלך השנים במגוון רחב של תפקידי ניהול, מכירות, סחר, פיתוח עסקי וניהול מותגי המשנה של המחלבות. בתפקידו הנוכחי, גיל אחראי להובלת אסטרטגיית הבידול של מחלבות גד ולביסוס מעמדו של המותג גד בשוק הקמעונאי והמקצועי.

איריס קמיל

איריס קמיל מנהלת שיווק ופיתוח עסקי

בשלוש השנים האחרונות אחראית איריס על התכנון, היישום והניהול של מהלכי השיווק של מחלבות גד ופיתוח מוצרים חדשים, וזאת לאחר שצברה ניסיון רב בתפקידי שיווק ובכללם מנהלת ידע בחטיבת המכירות של קוקה קולה, מנהלת תכנון ומחקר שיווקי בפריגת ומנהלת מותג פריגת סחוט. איריס היא בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

ירדן כהן

ירדן כהן מנהלת טרייד מרקטינג

ירדן אחראית על תכנון ויישום פעילויות הטריידמרקטינג של מחלבות גד בנקודות המכירה בשוק הקמעונאי ובשוק המקצועי. ירדן היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל.
 

» לאומי קארד

צוות השיווק

מימין לשמאל: מיכל קולודני - מנהלת תחום פרסום, נויה ינאי ישראלי - מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית, ורדית גונדטר דרוקמן - סמנכ"ל שיווק, אמיר שגיא - מנהל מחלקת שיווק אשראי מועדונים ומוצרים, ונסה אייל - מנהלת מחלקת שיווק לקוחות.
 

» פרסיל

דני שרף

דני שרף נשיא הנקל סוד ישראל, מנכ"ל חטיבת הדטרגנטים

דני שרף מכהן בתפקידו כנשיא הנקל סוד ישראל מאז שנת 2004, לאחר שכיהן שנתיים קודם לכן כסמנכ"ל המכירות והשיווק בחברה. לפני כן כיהן דני כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת מעברות, וכמנהל השיווק בחברת ש. שסטוביץ, כשבמהלך כהונתו הוענק לו תואר 'איש השיווק' של החודש מטעם איגוד המפרסמים על מהלכים שיווקיים שיזם במותג קולגייט. דני הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

שרון ישראלי

שרון ישראלי סמנכ"ל שיווק הנקל סוד ישראל

שרון ישראלי מכהן כסמנכ"ל השיווק של הנקל סוד משנת 2010. בשנתיים האחרונות המשיך להוביל את מהפכת הג'ל של פרסיל אשר חצתה כבר את רף 1,000,000 הלקוחות, המשתמשים בפרסיל ג'ל. בשנה האחרונה הוביל שרון מהלך של מיצוב מחדש למותג "סוד" בשילוב עם חדשנות מוצרית משמעותית אשר הובילה לצמיחה בנתחי השוק של המותג. לפני כן, מילא שרון תפקידים בכירים בתחום האסטרטגיה בעולם הפרסום, האחרון שבהם כסמנכ"ל האסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל Ogilvy. במסגרת זו הוביל אסטרטגיה שיווקית ומותגית למותגים בולטים בתחומים רבים.
 

» מי עדן

מיכאל רבינוביץ'

מיכאל רבינוביץ' סמנכ"ל שיווק וקמעונאות

מיכאל מוביל את תהליך ההתחדשות והצמיחה של מי עדן בשנתיים האחרונות, תוך בניית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של מי עדן וניהול הפעילות הקמעונאית של החברה. מיכאל הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ו-MBA במנהל עסקים, שניהם (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל-אביב. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל יחידה עסקית בתנובה וכמנהל השיווק העסקי בסלקום.

גינת זהבי

גינת זהבי מנהלת שיווק תחום גיוס ותקשורת שיווקית

גינת עובדת במי עדן 5 שנים ומובילה את בניית ויישום האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של המותג, בערוצי השיווק השונים. במסגרת זו, גינת אחראית על פילוח קהלי היעד ובניית תוכניות תמחור והתקשרות בהתאם למאפיינים של כל סגמנט. גינת בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת שיווק תחום שימור במי עדן וביצעה מגוון תפקידים ניהוליים בתחום הפרסום.

ימית דהרי

ימית דהרי מנהלת שיווק תחום קשרי לקוחות

ימית מובילה את תחום שימור ומניעת נטישה של לקוחות מי עדן ואחראית על תהליכים של הגברת הכנסות. במסגרת זו, יזמה ימית תוכנית נאמנות שנתית ורציפה, ייחודית בענף חברות המים. ימית בעלת תואר ראשון בניהול ותקשורת. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת שיווק תחום שימור ומניעת נטישה, וכן ניהלה תיק לקוחות עסקיים - שניהם בסלקום.

אתי קרטן

אתי קרטן מנהלת שיווק תחום קמעונאות

אתי אחראית על הפעילויות השיווקיות של תחום הקמעונאות במי עדן, החל מבניית תוכנית העבודה ושיתופי הפעולה וכלה בניראות המוצרים בנקודות המכירה. לאתי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום הקמעונאות במי עדן.
 

» מכבי שירותי בריאות

רן סער

רן סער מנכ"ל

רן סער מכהן כמנכ"ל "מכבי שירותי בריאות" מאז מחצית שנת 2011. לפני כן שימש כראש מחוזות השרון והמרכז ב"מכבי" במשך כעשר שנים. סער הגיע אל "מכבי" בשנת 2001 לאחר למעלה משני עשורים בתפקידים מבצעיים בארץ ובחו"ל במערכת הביטחון. סער בוגר המכללה לביטחון לאומי ובעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, מתגורר ברעננה, נשוי לאיריס ואב לארבעה ילדים. כראש שני מחוזות קידם סער את איכות מדדי הרפואה, התקציב והשירות והעמיד את המחוזות שבאחריותו כמחוזות מצטיינים. כמנכ"ל, מוביל את "מכבי" בתחום השרות הרפואי והמנהלי, תוך שילוב פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת. בחזונו מכוון רן ש"מכבי שירותי בריאות" תהיה הארגון השרותי המוביל במדינה.

עופר משולם

עופר משולם מנהל שיווק ארצי

עופר משולם מכהן כמנהל שיווק ארצי של מכבי שירותי בריאות משנת 2007. בתקופה זו, זינקה מכבי באופן משמעותי בשיעור גיוס מבוטחים חדשים, לרבות הובלת הצמיחה אל מול הקופות האחרות, תוך מהלך שיווקי אסטרטגי של מיתוג מחדש, העצמת המותג והקמת מערך מתקדם של ערוצי תקשורת ישירים ודיגיטליים עם המבוטחים. בתפקידיו הקודמים שימש עופר כמנכ"ל רשת פוטו-שופ וכסמנכ"ל לשיווק ומכירות בחברת דואר ישראל, לרבות הובלת המהלך המיתוגי והשיווקי של הפיכת הדואר מרשות לחברה עסקית. לעופר תואר שני (MBA) במנהל עסקים מהטכניון, ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה. עופר הוא מאמין גדול בחדשנות ובמצוינות בשיווק, תוך השקעה חכמה בלקוח לטווח ארוך.
 

» Rolex

דני פייזר

דני פייזר יו"ר ובעלים ארו-אסיה

חברת ארו-אסיה הוקמה על ידי הורסט פייזר, אביו של דני, בשנת 1972, לאחר שהמשפחה היגרה מדרום אמריקה שם עסקה בתחום השעונים. דני החל את דרכו כסוכן מכירות צעיר, לפני כ-35 שנים, עת הוקמה החברה והחלה לייצג בישראל את Rolex, סרטינה, טיודור, בלמיין, ומישל הרבלין. דני היה אחראי להקמת רשת חנויות הבית "Rolex SHOW" והוא מוכר היטב הן בארץ והן בקרב הקהילה הבינלאומית בתחום. החזון של דני מבוסס על הערכים שלמד מאביו: ראייה לטווח ארוך, מתן שירות ללקוח על הצד הטוב ביותר, והתמקדות במתן שירות עוד לפני שבוצעה המכירה.

נעם בורשטין

נעם בורשטין מנכ"ל ארו-אסיה

נעם בורשטין הצטרף בשנת 2010 לארו-אסיה, משווקת ROLEX בישראל. בתפקידו הוא אחראי על מערך הפרסום, השיווק והמכירות של החברה, וכן על פרויקטים מיוחדים. נעם הוא בוגר הנדסת מכונות ובעל תואר שני בהנדסת חומרים, שניהם מהטכניון, ואת שירותו הצבאי עשה בחיל הים. כיום הוא סא"ל במיל. נעם מתנדב במשטרת התנועה הארצית בדרגת פקד מיוחד. בתפקידיו הקודמים כיהן נעם בצבא הקבע כמהנדס אוניות, ולאחר שחרורו ניהל את מפעל "אסותא" בפתח תקווה. נעם הגיע לתפקידו הנוכחי בעיקר בגלל תחביבו לאספנות שעונים, וחזונו הוא להוביל את שוק שעוני היוקרה בישראל ולשנות את החוקים הקיימים בו.
 

» אדויל

עינת פרידמן

עינת פרידמן סמנכ"ל שיווק OTC ומוצרי צריכה

עינת פרידמן הצטרפה לקבוצת ניאופרם בשנת 2008 כמנהלת הפיתוח העסקי של OTC ומוצרי צריכה. בסוף 2008 מונתה למנכ"ל חברת דוקטור עור, שהינה חלק מהקבוצה, שם הובילה מהלך של אסטרטגיה ומיתוג מחדש. ב-2010 קודמה לסמנכ"ל השיווק של OTC ומוצרי צריכה, ובמסגרת תפקידה הובילה את השינוי האסטרטגי במותג אדויל, את קמפיין ה"בולבולים" של דורקס, שזכה בגרנד קקטוס כקמפיין השנה באינטרנט ב-2011, קידום והשקת מותגים חדשים וגידול מתמיד בתוצאות הפעילות העסקית. לפני הצטרפותה לניאופרם כיהנה עינת כמנהלת שיווק של חטיבת מוצרי טיפוח בלוריאל, ובתפקידי שיווק בתחום מוצרי הצריכה והטיפוח. לעינת תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למינהל.

טליה הלוי

טליה הלוי מנהלת מוצרים

משנת 2008 מנהלת טליה את המותג אדויל, ובנוסף גם תרופות ללא מרשם נוספות של ניאופרם ישראל. במסגרת תפקידה הובילה את בניית האסטרטגיה השיווקית למותגים, וניהלה את הקמפיינים המורכבים לקידומם וחיזוק המובילות שלהם בשוק הישראלי ב-4 השנים האחרונות. לפני כן ניהלה את הפעילות השיווקית של המותגים צנטרום ולסטרין. טליה בעלת תואר B.Sc בביולוגיה ו-MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
 

» הום סנטר

אהרון מידן

אהרון מידן יו"ר

אהרון מידן פתח את הסניף הראשון של הום סנטר ב-1992 וכיום הוא משמש כיו"ר הרשת, המפעילה 45 סניפים בישראל ועוד 10 בחו"ל, במחזור מכירות של מיליארד שקל בשנה. אהרון הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. מחבר משותף של הספר "קמעונאות", הראשון מסוגו בעברית.

רביב ברוקמאייר

רביב ברוקמאייר מנכ"ל

רביב הינו בעל תואר MBA במנהל עסקים, ולפני שנכנס בשנת 2009 לתפקיד מנכ"ל הרשת הוא כיהן כמנכ"ל חברת בונז'ור וכמנכ"ל חברת הדלק טן. את רוב הקריירה המקצועית שלו עשה רביב בחברת שטראוס-עלית בתפקידי מכירות, אסטרטגיה ופיתוח עסקי. רביב מאמין שקמעונאות מובילה צריכה להעמיד את הצרכן במרכז מחד, ואת רצפת המכירה ושרשרת האספקה בפוקוס ניהולי מאידך. החזון של רביב הוא לשמר ואף להעצים, יחד עם צוות המנהלים והעובדים, את המותג הום סנטר.

אליעז חשדי

אליעז חשדי סמנכ“ל סחר

אליעז מונה לסמנכ"ל הסחר של החברה, לאחר שכיהן במשך 7 שנים בשופרסל בתחילה כמנהל קטגוריה ואחר כך כמנהל מטה הסחר והשיווק. בתפקידו מנהל אליעז את מערך הסחר, הרכש,,Trade Marketing קביעת המגוון ותוכנית הפעילות של הרשת. אליעז הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ו-MBA במנהל עסקים (התמחות במימון) מאוניברסיטת ת"א, הוא רואה בשינוי אסטרטגיית הסחר של הום סנטר את המנוע לצמיחה ולשמירת המובילות של החברה בשוק ה-DIY.

קרן מושביץ

קרן מושביץ מנהלת שיווק

קרן היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים. החלה את דרכה בעולם הפרסום והצטרפה לרשת הום סנטר לפני יותר מ-6 שנים. בארבע האחרונות היא משמשת כמנהלת השיווק ברשת. בתפקידה, קרן אחראית לכל המערך השיווקי של הרשת, המונה כיום 45 סניפים, תוך התמקדות על שמירה וחיזוק המותג כמוביל בשוק והמקום הראשון אליו מגיע כל מי שמתכנן לבצע שיפוץ.
 

» תמי 4

דרור מורד

דרור מורד מנכ"ל שטראוס מים ישראל

דרור מורד משמש כמנכ"ל שטראוס מים ישראל, משווקת תמי 4, בשלוש השנים האחרונות. בתפקידו הקודם כיהן כסמנכ"ל השיווק והמכירות בתמי 4 במשך 7 שנים, והיה אחראי על בניית קטגוריית ברי מים במגזר הפרטי בישראל והובלתה ביחד עם אחריות על השקת מוצרים חדשניים, שזכו בפרסים עולמיים. דרור הוביל פיתוח ערוץ ייחודי של שיווק ומכירה ישירים בקטגורית המים, תוך בניית המותג תמי 4 והקמת מועדון שירותי ומכירתי עם מאות אלפי לקוחות החברה. בשנתיים האחרונות דרור מוביל מהלך רחב של ביסוס החברה כמובילת שוק במרחב האינטרנטי והטכנולוגי בעולמות השירות והמכירה. בעל MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

אורית גרינבוים-ליפסקי

אורית גרינבוים-ליפסקי מנהלת שיווק שטראוס מים ישראל

אורית מובילה את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של שטראוס מים ישראל. במסגרת תפקידה, מנהלת אורית את מותג תמי 4 ואת מיצובו כמותג מים מוביל בישראל כפתרון המים נוח ומשתלם, ומובילה בשנתיים האחרונות מהלכים חדשניים ופורצי דרך לביסוס המותג כמוביל בזירה הדיגיטלית, בשילוב בניית מותג החברה שטראוס מים בישראל. אורית היא בוגרת מדעי המחשב ו-EMBA, ומילאה מספר תפקידי מפתח בחברת פרטנר תקשורת וביניהם ניהול מערך קשרי הלקוחות והובלת מהלכי נאמנות חדשניים בשיווק.
 

» תנובה

ענת גרוס שון

ענת גרוס שון מנהלת חטיבת העסקים והשיווק

ענת אחראית על ניהול 60 העובדים באגף השיווק והמו"פ של תנובה, ועל התוויית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של תשלובת החלב בתנובה. ענת עובדת בתנובה 8 שנים ובתפקידה הקודם בחברה כיהנה כמנהלת יחידה עסקית - יוגורטים, מעדנים וגבינות. בעבר, ענת כיהנה בתפקיד מנהלת שיווק קטגוריית משקאות קלים בטמפו.
 

» חלב, קוטג' וגבינת תנובה

צביה אורנשטיין קסן

צביה אורנשטיין קסן מנהלת יחידה עסקית בחטיבת עסקים ושיווק בתנובה

צביה אחראית על התוויית האסטרטגיה ופיתוח מותג תנובה, קטגוריות החלב, הקוטג', הגבינות לבנות והשמנות המתוקות. במהלך 9 השנים שצביה עובדת בתנובה, היא הובילה מספר מהלכים שיווקים והשקות בקטגוריות, המרכזי ביניהם מיתוג מחדש של מותג העל תחת הסיסמה "תנובה. לגדול בבית ישראלי" וכינוס מותגי הליבה תחתיו. בעבר, עבדה בחברת E.C.I Telecom. צביה היא עורכת דין בהכשרתה, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.
 

» עלית

סיגל שילוני

סיגל שילוני מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה

סיגל שילוני הצטרפה לקבוצת שטראוס לפני יותר משמונה שנים. בארבע השנים האחרונות מכהנת סיגל כמנכל החטיבה העסקית של הממתקים. בתקופת כהונתה הגיעה החטיבה לתוצאות עסקיות יוצאות דופן תוך שהיא מובילה אסטרטגיית צמיחה מבוססת חדשנות. בתפקידה הקודם בשטראוס בין השנים 2003-2007 כיהנה סיגל כמנהלת השיווק של המחלבות והייתה שותפה להובלת התנופה המחודשת של מחלבות שטראוס במהלכן צמחו המחלבות בשיעור דו ספרתי רציף. את תחילת הקריירה שלה עשתה סיגל ביוניליוור ואחד מהישגיה הבולטים הוא השקת מותג קנור לסיגל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בבסון ותואר ראשון בכלכלה.
 

» אסותא

פרופ' שוקי שמר

פרופ' שוקי שמר יו"ר מועצת המנהלים

פרופ' שמר הוא פרופ' מן המניין לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומשמש כמנהל היחידה להערכת טכנולוגיות בשירותי הבריאות בתל השומר. פרופ' שמר מילא שורה של תפקידים מרכזיים במערכת הבריאות, ביניהם מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות וקצין רפואה ראשי בצה"ל. בשנים האחרונות נחנכו בתי החולים של אסותא ברמת החי"ל בתל אביב, בחיפה, בראשון לציון ובבאר שבע ומרכזים רפואיים באשדוד ובתל אביב. פרופ' שמר גאה בכך שאסותא הצליחה להעלות את סטנדרט שירותי הבריאות בישראל, בין אם באיכות הטיפול הרפואי, בטכנולוגיות הרפואיות, באשפוז המלונאי או בשירות הניתן לכל מטופל. החזון שלו הוא שבית החולים ימשיך להעלות את רף שירותי הרפואה בישראל ולהעניק חוויית שירות וטיפול אחרת.

רו

רו"ח פנחס צרויה מנכ"ל וסמנכ"ל כספים

רו"ח צרויה משמש כסמנכ"ל כספים באסותא החל משנת 2006 ולמן אוגוסט 2012 משמש גם כמ"מ מנכ"ל אסותא. בעבר שימש רו"ח צרויה בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית ההיי-טק ובחברות מסחריות נוספות. במהלך שנות עבודתו באסותא ליווה את כל הסכמי המימון והליווי הפיננסי של החברה וכן את פרוייקטי הבינוי וההרחבה של הרשת. לצד הצמיחה והגידול המתמיד של אסותא ופעילותה, רואה רו"ח צרויה חשיבות עליונה בשאיפה למצויינות באיכות הרפואית ובשירות לצד שמירה על כבוד האדם ופרטיותו ומתן זכות הבחירה למטופל. רו"ח צרויה הינו בעל תואר ראשון בחשבונאות ותואר MBA (בהצטיינות) מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

דני אנגל

דני אנגל ראש אגף שיווק

דני משמש בתפקיד ראש אגף שיווק מ-2002, כאשר במהלך תקופה זו ליווה את גידול היקף פעילות בית החולים מ-45 אלף ניתוחים בשנה ללמעלה מ-90 אלף והיה שותף להטמעת מגוון שירותים חדשים בבית החולים. תפיסת העולם השיווקית של דני היא שהמטופל צריך לבחור באסותא, ועל כן על בית החולים לעשות את המירב על מנת לגרום לו להעדיף את אסותא. על מנת ליישם זאת, יושמה תפיסה ברורה שהמטופל הוא תמיד במרכז. במקביל, דני ממשיך להרחיב כל העת את השירותים הרפואיים שבית החולים מציע, הן במגוון השירותים, הן בפריסה הארצית והן בקהלים. דני הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ו-MBA מאוניברסיטת תל אביב.
 

» סלקום

ניר שטרן

ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום

ניר שטרן מכהן כמנכ"ל קבוצת סלקום מינואר 2012 לאחר הובלה בפועל של מיזוג סלקום עם 013 נטוויז'ן. לשטרן כ-20 שנות עשייה בחברות תקשורת, מתוכן כהונה של כ-8 שנים כסמנכ"ל ומשנה למנכ"ל פלאפון, במהלכן ניהל את היערכות החברה לניידות המספרים ואת המעבר לרשת UMTS, ושנתיים בהן שימש כמנכ"ל 013 נטוויז'ן. שטרן מוביל את קבוצת סלקום בהפיכתה לקבוצת התקשורת הראשונה בשוק הישראלי, שמציעה ללקוחות חבילות תקשורת משולבות. שטרן הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, ו-MBA מאוניברסיטת מנצ'סטר.

יוני סבג

יוני סבג סמנכ"ל השיווק

יוני סבג מכהן כסמנכ"ל השיווק של סלקום מתחילת שנת 2011. סבג הצטרף לאגף השיווק בסלקום בשנת 2000 ובמהלך העשור האחרון כיהן במגוון תפקידים שיווקיים, וביניהם ניהול השיווק הפרטי בסלקום. עם השלמת המיזוג קיבל יוני תחת אחריותו גם את ניהול השיווק של חברת נטוויז'ן. אגף השיווק בהנהגתו, מוביל את התמודדותה של סלקום בתחרות העזה והשוק המשתנה, תוך מיקוד במימוש הסינרגיה כקבוצת תקשורת, ובידול סלקום ממתחריה על ידי ביסוס מובילותה התדמיתית של סלקום ויצירת ערך מתמיד ללקוח. לאחרונה, הוביל את השקת "סלקום טוטאל", חבילת התקשורת המלאה למשפחה, אשר מביאה לידי ביטוי מיקודים אלו.
 

» יד מרדכי

ניצן ישראלי

ניצן ישראלי מנכ"ל

חבר קיבוץ יד מרדכי ובעל תואר בניהול וכלכלה, משמש כמנכ"ל מכוורת יד מרדכי כמעט ברציפות ב-17 השנים האחרונות. בתקופה זו הוביל ניצן את החברה מחברה מובילה בשוק הדבש ומוצרי המכוורת לחברה ממותגת ומובילה בתחומי המזון הטבעי, עם התמקדות בשני תחומים עיקריים - דבש איכותי ושמן זית מכבישה קרה בסטנדרטים עליונים. ניצן הוביל את תהליך המיתוג מחדש של המכוורת ואת ההתמקדות בערכי הליבה המלווים אותה במשך עשרות שנים - טבעיות, פשטות ואותנטיות, שיצרו מותג ייחודי בתחומו הזוכה לאמון צרכני גבוה ואהדה רבה.

קרן ברקת

קרן ברקת מנהלת שיווק

במסגרת תפקידה כמנהלת שיווק יד מרדכי אחראית קרן על התוויית האסטרטגיה השיווקית של החברה, תוך חתירה למיקסום כוח המותג כ"מותג מטריה", במקביל לחיזוק מעמדו בכל הקטגוריות בהן הוא פעיל. במהלך כהונתה עדכנה קרן את חזון החברה ביחד עם הנהלת החברה, ועדכנה את לב המותג ואת השפה העיצובית והתקשורתית שלו, כבסיס וכתשתית להתחזקות החברה והמותג בקטגוריות הקיימות והעתידיות. לפני כן, ניהלה קרן את תחום החלב ביטבתה, שצמח בתקופתה בשיעורים ניכרים, בזכות מהלך התרחבות לסגמנטים נוספים בתחום החלב. קרן החלה את דרכה כעו"ד בתחום המסחרי וכיהנה במספר תפקידים שיווקיים ברבוע הכחול. בעלת תואר ראשון במשפטים ובכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.
 

» האגיס, לילי, ניקול

צוות שיווק מותגי האגיס, ניקול ולילי בחוגלה-קימברלי

צוות שיווק מותגי האגיס, ניקול ולילי בחוגלה-קימברלי

שורה עליונה (מימין לשמאל): אורנית זיגר – מנהלת שיווק Household Care, קרן וינקלר – מנהלת מותג Household Care, שלי זורע – מנהלת מותג Household Care, טל שמידט – מנהל שיווק DIGITAL, אילנית מעין – מנהלת שיווק Family Care, עינת אריאל – מנהלת Insights, אורי רון – עוזר מנהל פרויקטים. שורה אמצעית (מימין לשמאל): ליאן שמש – מנהלת מותג Household Care, ענבל רוב-קסטנבוים – מנהלת מותג Baby & Child Care, דנית מילר – עוזרת שיווקית Baby & Child Care, מיה אייזן – סמנכ"ל שיווק Baby & Child Care. שורה תחתונה (מימין לשמאל): הדר שלו – מנהלת מותג Baby & Child Care, רינת אפרימה – סמנכ"ל שיווק Home Care, מיכל בן חיים אלעזר – מנהלת שיווק Baby & Child Care, ענת בללי - מנהלת מותג Family Care, יפית מנטין – מנהלת שיווק Baby & Child Care.
 

» LG

זיו קוריצקי

זיו קוריצקי מנהל השיווק של LG אלקטרוניקס ישראל

זיו קוריצקי, בן 35, משמש כמנהל השיווק של חברת LG אלקטרוניקס ישראל החל משנת 2010. בתוקף תפקידו, אחראי זיו על האסטרטגיה השיווקית והפיתוח העסקי של כלל חטיבות LG אלקטרוניקס בישראל, כל זאת בשיתוף פעולה עם החברות היבואניות ברימאג וח.י אלקטרוניקה. לזיו נסיון עשיר בניהול תחומי השיווק והסחר בחברות מוצרי צריכה, והוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בר אילן.

משה איזנברג

משה איזנברג מנהל דיגיטל LG אלקטרוניקס ישראל

משה, בן 32, משמש משנת 2010 כמנהל דיגיטל של LG אלקטרוניקס ישראל. במסגרת תפקידו אחראי על פיתוח וניהול מערך שיווק האינטרנט של חמש חטיבות החברה. משה, בוגר תואר בתקשורת, החל את דרכו באינטרנט בשנת 2001 כאיש מכירות בחברות נטקס ו-MSN ישראל, ולאחר מכן עבר לנהל את תחום השיווק באינטרנט בארקיע קווי תעופה ושימש כיועץ אינטרנט בנושאי שיווק וחווית משתמש לחברות במגוון תחומים.
הספרים של Superbrands

text A

text B