»
התנ”ך של המותגים - מהדורת 2013
בחודש נובמבר 2013 הוציא ארגון Superbrands הישראלי לאור את מהדורת 2013 של ספר ה-Superbrands של ישראל, הכוללת קייס סטאדיס מקצועיים, הסוקרים את האתגרים השיווקיים והפתרונות היצירתיים של נבחרת מותגי העל של ישראל.
הספר הושק בפורמט מהודר והוא כולל את סיפוריהם של 66 מותגים מצטיינים בישראל, שזכו בתואר Superbrands לשנת 2013. הספר מאפשר לקהילת השיווק להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.
בעמוד זה תוכלו לקרוא את הניתוחים השיווקיים של המותגים, המופיעים בספר ה-Superbrands הישראלי.