x


» ספר ה-Superbrands הישראלי

ספר ה-Superbrands הישראלי יצא לאור בפורמט אלבומי, הזהה לספרים שמוציא ארגון Superbrands הבינלאומי בכל העולם, והוא מכיל ניתוחים שיווקיים של 78 מותגים, שהצרכנים בישראל החליטו כי הם מותגי על בישראל.

בספר מוצגים ניתוחים של הפעילות השיווקית יוצאת הדופן, שביצעו מותגים כדוגמת אל על, בנק הפועלים, בנק לאומי, האגיס, לילי, ניקול, המשביר לצרכן, רמי לוי, תנובה, היינקן, שיבאס, UPS ,L'OREAL , קסטרו, נורופן , עלית ועוד...

להזמנת הספר אנא טלפן 09-9559590 או בדוא"ל

הספרים של Superbrands

text A

text B